Menu Luk

Showing 61–80 of 165 results

  • Deutz - PMD 122 - Günter Werner

    Stationærmotor ~ Köln, Tyskland

    • Årgang: 1927
    • Drivkraft: Diesel
    • Motor: 3-Cylindret, 2-Takt
    • Ydelse: 40 HK
    • Vægt: Ca. 1,2 Tons

    Virkemåde: 

    • Smøring: Omløb & Smøreanlæg
    • Tænding: Varmetryk
    • Indsprøjtning: Trykforstøvning
    • Køling: Vandkølet
    • Boring: Ukendt
    • Slaglængde: Ukendt
  • DKW, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor ~ Chemnitz, Tyskland

    • Årgang: 1935-1937
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
    • Ydelse: 1,8 HK (2800-3000 o./min)
    • Vægt: Ca. 100 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Automatisk
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Luftkølet
    • Boring: 50 mm
    • Slaglængde: 50 mm
  • DKW, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor ~Chemnitz, Tyskland

    • Årgang: 1939
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 2-Takt
    • Ydelse: 2,5 HK (3200 o./min)
    • Vægt: Ca. 100 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Automatisk
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Luftkølet
    • Boring: 52 mm
    • Slaglængde: 58 mm
  • DKW, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor ~ Chemnitz, Tyskland

    • Årgang: 1960
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 2-Takt
    • Ydelse: 2,5 HK (1000-3000 o./min)
    • Vægt: Ca. 200-300 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Automatisk
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Luftkølet
    • Boring: 52 mm
    • Slaglængde: 28 mm
    • Volume: 123 ccm
  • DKW, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor (motorcykel) ~ Chemnitz, Tyskland

    • Årgang: Ca. 1939 – 1945
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 2-Takt
    • Ydelse: 2,5 – 4,75 HK (3200 – 4800 o./min)
    • Vægt: Ca. 10 Kg

    Virkemåde:

    • Smøring: Olieblanding – omløb
    • Tænding: Tændrør
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Luftkølet
    • Boring: 52mm
    • Slaglængde: 58mm
  • DKW, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor ~ Chemnitz, Tyskland

    • Årgang: 1950-1960
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 2-Cylindret, 2-Takt
    • Ydelse: 28,5 HK (3000 HK)
    • Vægt: Ca. 200-300 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Automatisk
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Vandkølet
    • Boring: 96mm
    • Slaglængde: 76mm
  • EKM Cunewalde - LB120 - Günter Werner

    Stationærmotor ~ Østtyskland

    • Årgang: 1953
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
    • Ydelse: 8 HK (1500 o./min)
    • Vægt: 250 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Omløb
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Fordampning
    • Boring: 100 mm
    • Slaglængde: 125 mm
  • EKM Cunewalde - LD 120 (1954) - Günter Werner

    Stationærmotor ~ Østtyskland

    • Årgang: 1954
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
    • Ydelse: 7 HK (1500 o./min)
    • Vægt: Ca. 250-300 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Automatisk
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Fordampning
    • Boring: 100 mm
    • Slaglængde: 125 mm
  • EKM Cunewalde - LD 130 - Günter Werner

    Stationærmotor ~ Østtyskland

    • Årgang: 1954
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
    • Ydelse: 9 HK (1200 o./min)
    • Vægt: Ca. 350-400 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Omløb + Manuel
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Fordampning
    • Boring: 115 mm
    • Slaglængde: 150 mm
  • EKM Cunewalde - LD 130 (1956) - Günter Werner

    Stationærmotor ~ Østtyskland

    • Årgang: 1956
    • Drivkraft: Diesel
    • Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
    • Ydelse: 9 HK (1200 o./min)
    • Vægt: Ca. 350-400 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Omløb
    • Tænding: Varmetryk
    • Indsprøjtning: Trykforstøvning
    • Køling: Fordampning
    • Boring: 115 mm
    • Slaglængde: 150 mm
  • Evinrude, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor ~ Milwaukee, USA

    • Årgang: 1940
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 2-Takt
    • Ydelse: 1,5 HK (1000-1500 o./min)
    • Vægt: Ca. 100 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Automatisk
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Luftkølet
    • Boring: Ukendt
    • Slaglængde: Ukendt
  • FF motor, stationærmotor, motorsamling

    Stationærmotor ~ Bjerringbro, Danmark

    • Årgang: 1948
    • Drivkraft: Benzin
    • Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
    • Ydelse: 1,5 HK (900-1400 o./min)
    • Vægt: Ca. 100-120 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Ringsmørring
    • Tænding: Tændrør & Magnet
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Fordampning
    • Cylinderdiameter: 57 mm
    • Slaglængde: 92 mm
  • F.F

    Stationær-motor ~ Bjerringbro, Danmark

    • Årgang: 1940
    • Drivkraft: Benzin og Petrolium
    • Motor: 1-Cylinderet, 4-Takt
    • Ydelse: 5 HK (700-990 O./min)
    • Vægt: Ca. 200-300 Kg

    Virkemåde: 

    • Smøring: Ringsmørring
    • Tænding: Tændrør, magnet og håndsving
    • Indsprøjtning: Karburator
    • Køling: Fordampningskølet
    • Slaglængde: 140 mm
    • Cylinderdiameter: 102 mm