Showing 1–20 of 28 results
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1890-1920
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 0,5 HK (150 – 200 o./min)
- Vægt: Ca. 100 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smøre-, Fedtkopper & Manuelt
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Karburator
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Mannheim, Tyskland
- Årgang: 1883 – 1900’erne
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 2-Takt
- Ydelse: Ca. 7 HK (200 o./min)
- Vægt: Ca. 500 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smøre-, Fedtkopper & Manuelt
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: Ca. 1882 – 1884
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 – 2 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 350 – 450 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Manuelt, Vægesmørring & Fedtkop
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Glideventil
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: Ca. 1878 – 1880
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 – 2 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 500 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Manuelt, Vægesmørring & Fedtkop
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Glideventil
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: Ca. 1882 – 1884
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 – 2 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 450 – 550 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Manuelt, Vægesmørring & Fedtkop
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Glideventil
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1881
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 – 2 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 400 – 500 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Manuelt, Vægesmørring & Fedtkop
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Glideventil
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1880’erne
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: Ca. 5 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 500 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper
- Tænding: Gas
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: Ca. 1880
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 – 2 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 350 – 450 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Manuelt, Vægesmørring & Fedtkop
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Glideventil
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1890’erne
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 3 HK (150-250 o./min)
- Vægt: Ca. 300 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper & Manuelt
- Tænding: Gas
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1888 – 1892
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 3 HK (150 – 250 o./min)
- Vægt: Ca. 300 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper & Manuelt
- Tænding: Gas
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: Ca. 1910 – 1920’erne
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 -2 HK (150-250 o./min)
- Vægt: Ca. 300 – 400 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Manuelt & Vægesmørring
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Rouen, Frankrig
- Årgang: 1885
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: Ukendt
- Vægt: Ca. 800 – 1000 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smøre- & Fedtkopper
- Tænding: Magnet
- Indsprøjtning: Glideventil
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Köln, Tyskland
- Årgang: 1896
- Drivkraft: Gas (Bygas)
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 HK / 0,7 kW (230 o./min)
- Vægt: 480 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Forbrugssmøring, smøreglas og manuelt
- Tænding: Gløderør
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Vandkølet
- Boring: 125 mm
- Slaglængde: 180 mm
- Slagvolumen: 2208 ccm
-
Gasmotor ~ Köln, Tyskland
- Årgang: 1900’erne
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 3 HK (200 – 300 o./min)
- Vægt: Ca. 500 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper & Manuelt
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Karburator
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Stationær-/Gasmotor ~ Köln, Tyskland
- Årgang: Ca. 1910-1930
- Drivkraft: Diesel
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 40 HK (150 o./min)
- Vægt: Ca. 8 Tons
Virkemåde:
- Smøring: Smøre-, Fedtkopper & Manuelt
- Tænding: Trykluft
- Indsprøjtning: Trykforstøvning
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Köln, Tyskland
- Årgang: 1914
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 10 HK (320 o./min)
- Vægt: Ca. 2 Tons
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper & Manuelt
- Tænding: Tændrør & Magnet
- Indsprøjtning: Karburator
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Bielefeld, Tyskland
- Årgang: 1892
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: Var. HK (300 o./min)
- Vægt: Ca. 600 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper
- Tænding: Gas
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: Ca. 1900
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 0,5 – 1 HK (450 o./min)
- Vægt: Ca. 100 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper, Vægesmørring & Manuelt
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Fordampning
- Boring: 34,92 mm
- Slaglængde: 50,8 mm
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1895
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 0,5 HK (450 o./min)
- Vægt: 50-100 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Vægesmørring & Manuelt
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Karburator
- Køling: Vandkølet
- Boring: 34,92 mm
- Slaglængde: 50,8 mm
-
Gasmotor ~ Manchester, England
- Årgang: 1895
- Drivkraft: Gas
- Motor: 1-Cylindret, 4-Takt
- Ydelse: 1 HK (450 o./min)
- Vægt: Ca. 200 Kg
Virkemåde:
- Smøring: Smørekopper, Vægesmørring & Manuelt
- Tænding: Flammetænding
- Indsprøjtning: Gas
- Køling: Vandkølet
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt