Menu Luk

Crossley

  • Stationærmotor ~ Manchester, England Årgang: 1889 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 0,5 HK (150-250 o./min) Vægt: Ca. 600 Kg Virkemåde:  Smøring: Manuel & Vægesmørring Tænding: Flammetænding Indsprøjtning: Gas Køling: Vandkølet Boring: Ukendt Slaglængde: Ukendt…

  • Stationærmotor ~ Manchester, England Årgang: 1897 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse:  3 HK (150-250 o./min) Vægt: Ca. 800 Kg Virkemåde:  Smøring: Manuel, Vægesmørring & Fedtkopper Tænding: Gløderør Indsprøjtning: Gas…

  • Stationærmotor ~ Manchester, England Årgang: 1895-97 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 5 HK (150-250 o./min) Vægt: Ca. 400 kg Virkemåde:  Smøring: Manuel, vægesmørring, smøre- & fedtkopper Tænding: Gløderør Indsprøjtning: Gas Køling: Vandkølet Boring: Ukendt…

  • Stationærmotor ~ Manchester, England Årgang: 1879 Drivkraft: Gas Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 2 HK (150-250 o./min) Vægt: Ca. 400-500 Kg Virkemåde:  Smøring: Manuel & Vægesmørring Tænding: Flammetænding Indsprøjtning: Gas Køling: Vandkølet Boring: Ukendt…

  • Crossley, Stationærmotor, Motorsamling

    Stationærmotor ~ Manchester, England Årgang: 1912-1915 Drivkraft: Diesel Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 8-10 HK (300-400 o./min) Vægt: Ca. 450 Kg Virkemåde:  Smøring: Smørekopper & Vægesmørring Tænding: Glødehoved Indsprøjtning: Trykforstøvning Køling: Fordampning Boring: 146 mm Slaglængde: 279…