Opdateres…
Stationærmotor ~ Ruhstorf, Tyskland
- Årgang: 1918
- Drivkraft: Diesel
- Motor: 1-Cylindret, 2-Takt
- Ydelse: 8 HK (400 o./min)
- Vægt: Ca. 2 Tons
Virkemåde:
- Smøring: Centralsmørring
- Tænding: Glødehoved
- Indsprøjtning: Trykforstøvning
- Køling: Fordampning
- Boring: Ukendt
- Slaglængde: Ukendt
Relaterede varer
-
Stationær-motor ~ Yeovil, England Årgang: 1923-1931 Drivkraft: Petroleum Motor: 1-Cylindret, 4-Takt Ydelse: 1,5 HK (750 o./min) Vægt: Ca. 100-200 Kg Virkemåde: Smøring: Drypsmørring Tænding: Magnet og Tændrør Indsprøjtning: Karburator Køling: Fordampning Cylinderdiameter: 73mm Slaglængde: 76mm
-
Stationær-motor ~ Stockholm, Sverige Årgang: Ca. 1939 Drivkraft: Benzin Motor: 1-Cylindret, 2-Takt Ydelse: 3 HK (1400 o./min) Vægt: Ca. 100-150 Kg Virkemåde: Smøring: Automatisk Tænding: Tændrør & Magnet Indsprøjtning: Karburator Køling: Fordampning Boring: Ukendt Slaglængde: Ukendt
-
Stationær-motor ~ Horsens, Danmark Årgang: 1901 Drivkraft: Benzin Motor: 1-Cylinderet, 4-Takt Ydelse: 13 HK (320 O./min) Vægt: Ca. 1 Ton Virkemåde: Smøring: Vægesmørring Tænding: Tændrør, magnet og håndkraft Indsprøjtning: Karburator Køling: Kølesystem m. pumpe…
Anmeldelser
Der er endnu ikke nogle anmeldelser.